Seizoen verslag KSH F1 pupillen.

Met slechts 8 spelers/speelsters en nieuwe trainers begonnen Loek, Tess, Rico, Maud, Jochem, Thijs, Lien en David aan de voorjaarscompetitie in de 4e klasse.
In het begin was het nog wel even wennen aan een andere manier van trainen en andere spelvormen maar dit werd goed opgepakt door het team. Aan inzet en enthousiasme was er geen gebrek. Gelukkig konden we ook een beroep doen op de mini F's wanneer we krap zaten in de spelers. Met name Kian heeft ons vele malen versterkt en deed niet onder voor de anderen. Kian bedankt hiervoor!
Ondanks dat we weinig doelpunten tegen kregen werd er in het begin ook weinig gescoord. De laatste wedstrijden ging het echter voortvarend en werd de competitie met een keurige 6 plaats afgesloten.
Het voetbalseizoen werd afgesloten met het F toernooi bij Ratti. (20 deelnemende teams).
Hierbij kregen wij versterking van Niels en Jesse zodat we voldoende spelers hadden.
Na het winnen van onze poule en de kruisfinales stonden we ineens in de grote finale. Helaas verloren we deze met 1-0 van Erix.
Hoewel de teleurstelling natuurlijk aanwezig was konden we toch als 2e een mooie beker in ontvangst nemen. Vervolgens hebben we het seizoen definitief afgesloten met de ouders bij het Pannenkoekenhuis in Westendorp.
Graag willen wij, Marco Boschker en Hans Klein Nienhuis, uiteraard ook de ouders bedanken voor hun inzet, enthousiasme en begeleiding tijdens de wedstrijden.

Namens KSH F1

Hans Klein Nienhuis