Het seizoen begon met een tegenvaller toen Joel in een oefenwedstrijd in de voorbereiding zwaar geblesseerd raakte en nadien het hele seizoen uitgeschakeld was. In de najaarscompetitie waren we redelijk zwaar ingedeeld, diagnosis maar eindigden we op een keurige 3de plaats. Met snel combinatiespel, decease veel positiewisselingen en vroeg druk zetten verrasten we veel tegenstanders, zodat een aantal wedstrijden met de rust al in ons voordeel beslist waren. We verloren wel behoorlijk kansloos tegen Rekken(2de plaats) en de ongenaakbare kampioen Vosseveld, waar we met een 6-0 nederlaag genoegen moesten nemen. In de voorjaarscompetitie zaten we in de sterkste 3de klas en eindigden als 9de. Dit lijkt tegen te vallen, maar met 4 punten meer waren we 5de geworden. In de wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders als in de najaarscompetitie bleek dat we flinke vooruitgang hadden geboekt, met als ultieme bewijs de 3-2 overwinning(na een 0-2 achterstand) tegen Vosseveld, die weer kampioen werd en alleen tegen ons verloren heeft. Ook waren er in de najaarscompetitie vele afmeldingen door werk, vakantie en uitwisselingen. Dit werd opgevangen door waardige vervangers uit de C. We hebben samen veel plezier gehad, op tijd plaats voor een geintje in de kleedkamer of via de app en in de wedstrijden serieus met zijn allen voor een mooi resultaat strijden, waarin positiviteit en ontwikkeling boven winst stond. Al met al een zeer geslaagd seizoen, waar we allemaal met plezier aan terugdenken.