We begonnen het seizoen in de najaarscompetitie met 9 spelers en iedere wedstrijd aangevuld met 4 D1-spelers, sales die in een roulatiesysteem ons team kwamen aanvullen. De sfeer in het team is altijd goed geweest en opvallend was het enthousiasme en betrokkenheid van de roulatiespelers van de D1.Dankzij dit alles zijn we kampioen geworden in de 4e klas en gepromoveerd naar de 3e klas. We hebben 9 keer gewonnen en 2 keer verloren. Verloren van Eibergen, die waarschijnlijk met een versterkt team kwamen en nog verloren van WSW toen we al kampioen waren en de concentratie en scherpte er niet meer was. In de voorjaarscompetie hadden we nog maar 8 eigen spelers, omdat Bjorn ermee gestopt was. Ook hadden we in de 3e klas kampioen kunnen worden, maar 2 onnodige nederlagen en een gelijkspel gooide roet in het eten, waardoor DEO, die we op een kansloze nederlaag getrakteerd hadden ,kampioen werd. Toch hadden we op voorhand getekend voor de 2e plaats in de 3e klas. Al met al een leuk seizoen, waar we met plezier en tevredenheid op terug kijken!